Dec 30, 2011

Energiatakarékosság és a szél hajtott rotor hajók


Energiatakarékosság és a szél hajtott rotor hajók

Márciusban 1925 Popular Mechanics-értékű az innováció: a "rotor hajó", találta fel a német mérnök Anton Flettner. A hajó volt, üdvözölték, mint "az első új fejlemény vitorlás hajók, mivel a legkorábbi hajósok fedezték fel tudták használni a szél erejét." Buckau, az első a rotor hajók kiemelt two üreges tornyok acél, 10 m átmérőjű és 65 láb . magas, szerelt forgócsapok powered by 9 lóerős motorok. A tornyok használta a Magnus hatás-széláramlatok feltűnő egy forgó henger erőt nagyjából merőlegesen az irányt a szél. A kezdeti jumpstart a motorok, a henger mozgása miatt a hajó előre, PM jelentett. A tervezők azt állította, a hajó outran másik vitorlás hajók, valamint az árufuvarozási gőzhajók. Az alapötlet az volt, hogy a Magnus hatás.

Befejezését követően a vizsgálatok során a Buckau meghatározott élete első útja februárban 1925-től Danzig, hogy Skóciában az egész Északi-tengeren. A rotorok sikerült, hogy ellenálljon még a legviharosabb időjárás, és a rotor hajó tudta érvelését, vagyis vitorlát a szél 20-30 fok, míg a hajó eredeti vitorlás rig nem tack közelebb, mint 45 fokkal a szél. Több mint 80 évvel a rotor hajó születése és bukása-motorok bizonyult legpraktikusabb idején, mérnökök keresnek a modern módszerek hasznosítása a szél meghajtására teher.

A legtöbb rotor hajók van egy rendszer egy elektromos motor, amely lehetővé teszi a megállás, vagy kezdő a rotor a tengerész. Ez lehetővé teszi a tengerész, hogy ellenőrizzék a rotor RPM és irányát spin. Azonban Buckau melyet átneveztük Baden Baden elpusztult egy karib-tengeri vihar 1930-ban. Később épült sok fejlett Rotor Ship mellyel ma is.

E-Ship 1-től "Enercon", egyike a világ vezető vállalata a szélenergia-szektor Németországból. E-Ship 1 használ szélenergia csökkenteni az üzemanyag költségeket, és segít a kibocsátás csökkentésére. Ellentétben a Beluga Skysail amely egy hatalmas ejtőernyős vízisízik, E-Ship 1 használ négy óriási 25 méter magas, 4 méter átmérőjű, forgatható, függőleges fém vitorlázás rotorok elhelyezett two előre és két hátsó kihasználni szélenergia. E-Ship 1 úgy tervezték, hogy csökkentse az üzemanyag költség 30 százalékkal.

Műszaki adatok E-Ship 1:
Hossza: 130 méter
Szélesség: 22,5 m
Merülés: 6-9 méter
Űrtartalom: 10.500 TDW / 9,700 TDW
Sebesség: 17,5 csomó
A motor teljesítménye: 2 x 3500 kW

A hajótest vibratea, amikor a torony forog több száz rpm, és csavarozás a zárójel is megáll a rezgés. Most, hogy az olajárak felfelé, a Magnus hatás hajó vissza. A tervezés már kidolgozott hajók minden osztály, és a műszeres vizsgálatok bebizonyították az eszköz hatékonyságát. A nap a rotor támogatott windship is végre a kezünkben van.

Aztán jött az Enter Bergeson, hajóépítészi egy diploma MIT, aki töltötte az életét a hajóépítő ipar, a termelés felügyelete nukleáris tengeralattjáró a General Dynamics és működésének általános menedzsere két nagy hajógyár. 1979-ben alakult Wind Ship támogatja azt az eszmét, és az első nagyprojekt, vállalta egy tanulmány a vitorla hatalom az Egyesült Államok Tengerészeti Igazgatóság.

Bergeson észrevette, hogy annak ellenére, hogy a rotor Flettner hajón dolgozott, és legalább egy másik rotor hajó bement kereskedelmi szolgáltatás, az ötlet lassan meghalt. "A hajózási ipar nem törődik az energiatakarékosság", mondta Bergeson. "Olaj volt egy fillért hordó, és cseréje szenet. És arról, hogy időben Flettner fordult tervezése repülőgépek.

Bergeson fel elméletét a vizsgálat 1981-ben. Ő tervezte 3000 négyzetméteres vitorla a 3100-tonnás önsúly hajó Mini csipke, a teherszállító működő Caribean ki New Orleans. Az ő számításai azt mutatták, hogy üzemanyag-megtakarítás átlagosan mintegy 20 százalékkal. 18 hónap után a működés, a hajó tulajdonosa közzétette a tényleges eredmények. Megtakarítások volt kielégítő 24 százalékkal.


Forrás:



No comments:

Post a Comment