Apr 5, 2012

Q1 Labs të fitohet nga IBM


Q1 Labs të fitohet nga IBM

IBM thotë se blerjes do të ndihmojë klientët e saj më inteligjente të sigurt ndërmarrjet e tyre duke aplikuar analytics të lidheni informacione nga fusha kyçe të sigurisë dhe krijimin e dashboards sigurisë për organizatat e tyre.

Q1 Labs do të bashkohet edhe e sapo-formuar të Sigurimit të ndarjes IBM Systems, përfaqëson më të plotë portofolit të sigurisë në botë. Kjo përfshin më shumë se 10 blerjeve strategjike të sigurisë IBM ka bërë në dhjetë vitet e fundit dhe më shumë se 25 analytics lidhur me blerjet, duke përfshirë blerjen njoftoi kohët e fundit e sigurisë së firmës analytics software.

Ndarje e re do të synojë një mundësi $ 94000000000 në software e sigurisë dhe të shërbimeve, i cili ka një rreth 12 për qind kompleksi norma vjetore e rritjes, sipas vlerësimeve të IBM. Q1 Labs do të bashkohet me më shumë se 10 blerjeve strategjike të sigurisë IBM ka bërë në dekadën e fundit dhe më shumë se 25 analytics lidhur me blerjet, duke përfshirë blerjen njoftoi kohët e fundit e sigurisë së firmës analytics software, I2.



No comments:

Post a Comment