May 16, 2011

Nasıl Kendinizi geliştirin

Nasıl Kendinizi geliştirin
onself artırmak için başka herhangi bir iyileştirme benzer
önerilerini uygulamayı hariç.
O önermek kolay ama zor uygulamaktır.
İlk, sıkıntısı, merrits ve sakıncaları bulun.

Bu durumda, bir kişi özel olarak kendini herhangi bir sistem geliştirilmesi ele almadan önce, ona necceassary olduğunu
- Sistem analiz.
- Esası, eksiklikleri ve sakıncaları teşhis.
- Kıtlığı ve sakıncaları ile çözüm önerir.
- Politikaları kişinin yararları elde edilebilir kazancı maksimize etmek için öneririz.
- Eksiklik ve olumsuzlukları telafi edilemez etkisini en aza indirmek için politikalar önermek.

Bir kişi tek şu bileşenlerden oluşuyor:
- Kısıtlı sağlık ve fittness yeteneği olan bir vücut.
- Yetenekleri ve zayıflıkları olan bir beyin.
- Duygular, duygu ve taleplerini ihtiyaçları olan bir ruh.
- Yetenekleri ve kalıtsal yetenekleri ve inteleigences, eğitim ve öğretim nedeniyle gelişmiş tarafından edinilen becerilerin bir derece.
- Her şeyden etkiler alışkanlığı.
- A çevreleyen envirnment sırayla iş, aile, komşular, arkadaşlar ve çevre oluştuğunu
- Yetenek etkilenen bu çevreler ile avantajlı bir iletişim ve bir kişinin tüm bu tarafta da etkiler.
- Econimcally, sosyal, siyasi ve kültürel çevredeki değişimleri sürekli bir farkındalık.

Bu tür gelişme üzerinde harcamak sınırlı kaynaklara sahip olduğunu unutmayın, bu kaynakları şunlardır:
- Paranızı gerekli iyileştirme yapmak için kullanılabilir.
- Zaman istedi.
- Fiziksel yeteneği İstenen bu gelişmeler dayanacak
- Duygusal yeteneği istenen iyileştirmeler dayanacak.

Aşağıdaki sorulara hemen ortaya çıkar:
- Ben ek sürekli eğitim gerekiyor  ve evet eğer hangi alanda ve ne ölçüde  ve ne geri gelir olacak
- Bana iş, aile, komşular, arkadaşlar veya daha iyi başa yapmak benim alışkanlığı bazı yeniden ayarlamak gerekiyor  örneğin Dur içmek yasaktır
- Bazı yeni bir hobi ya da yeni arkadaşlıklar ve tanıdıkları çalışma ve iş zevk, mutluluk, başarı için daha fazla potansiyele sahip çekebilir hobiler edinmek gerekiyor
- Ben bussiness yeni eğilimler bilincinin benim kapsamını genişletmek gerekiyor
- Ben para harcamalarına sonucu maksimize konu hakkında daha fazla bilgi edinmek için gerek yok, tipik bir örnek giyim, boşaltılmasıyla ve beslenmedir.
- Ben koşu, golf, hatta Yoga-ing gibi daha iyi fiziksel fittness için yeni disiplinler kazanmak gerekiyor.
- Ben mutluluğu-kitaplar getirerek daha iyi bakmak gerekiyor

Ayrı görevinden istifa içilmeyen kimyasallar içermeyen bir yöntem üzerinde duracağım.




No comments:

Post a Comment