May 11, 2012

Реформа кинеских културних активности у току забрањује оглашавање ТВ драма


Реформа кинеских културних активности у току забрањује оглашавање ТВ драма

Кина је наредио забрану на ТВ рекламе Током драмама као део реформе културних активности.

Огласи, маркирани неће бити дозвољено на средини програма у трајању од 45 минута од 1. јануара наредне године.

Власти су рекле да је то у складу са "духом" од недавног сусрета комунистичке партије. Државна администрација за радио, филм и телевизију у понедељак новим правилима ограничава излажења прекида рекламе са ТВ драмама, омогућавајући им да емитују само назад-на-назад између програма.

Домаће фирме су највећи потрошачи на кинеском ТВ рекламе, али неке иностране брендове као што су Нике, Тоиота, Цоца-Цола, Процтер & Гамбле и Сони су такође присутни. Господин Џао је рекао да су нови прописи ће створити хаос кратак рок као ТВ мреже преговарати аукцији рекламних слотова који су ван као недавно у овом месецу.

Раније овог месеца, и страних и домаћих компанија платила рекордних 14,26 милијарди јуана или око $ 2.25 милијарде, за права да рекламирају наредне године на највећу мрежу у земљи, Кина Централна Телевисион.Волксваген АГ, на пример, обећала $ 45.6 милиона долара на аукцији , што према кинеским комуникацијама рекламних агенција шарма.

Кина није усамљена у потрази за борбу против СТИ огласе. У 2008, француски председник Никола Саркози Тхепропосед сличну иницијативу за забрану реклама на јавној телевизији мреже Француске, по узору на британски Бритисх Броадцастинг Цорп Али, у 2010, Саркози, наилази на отпор из предузећа, пао напор. Јужнокорејски драме на електронским станицама ради без прекида.

Драме су међу најпопуларнијим емисијама о кинеској телевизији, а за време емитовања ударном термину, неке од највиших Привуците приход за оглашавање. Власти су рекле да је то у складу са "духом" од недавног сусрета комунистичке партије.

Државна администрација за радио, филм и телевизију рука пропагандног одељења, је током протекле две године појачали СТИ меша у експлоатацију ТВ мрежа ". У 2010, она смањити количину реклама станица емитују у ударним терминима Цоулд за четвртину. Ове године, она је гурнуо да смањи мреже забавни програм у Фавоур морално поучан емисија.

Раније ове године, регулатор Принудно Хунан ТВ, Кине Већина комерцијално успешан покрајински емитер, да се "Супергирл", први и најуспешнији таленат нације шоу, искључен у ваздуху. Званичници рекао забаве емитера То треба да заузме место на задњу "вредности, одговорности и квалитета".

ТВ станице су јасно о томе шта за њих значи последњи потез, иако - Они кажу да ће довести до губитка прихода. "То је изјавио да су телевизијске мреже сада с обзиром да скрати дужину једне епизоде ​​из оригиналних 60 минута на 30 минута, а затим рекламе се могу емитовати између оних!", Написао је Иантао Би, директор рекламне факултета Универзитета у Хајнан, на историјском мицроблог.

Потез не изгледа чудно или погрешно чланова странке, који знају да Комунистичка партија је одувек одржавао контролу над културним активностима. У недавном дебауцле, међутим, Министарство културе морали да откажемо прву годишњу награду за мир кинески, кинески одговор на Нобелове награде за мир прошле године која је дата на кинеског дисидента и затвореника сматра опасна од стране владе.

Уметници да је Министарство културе задужен за награду изабрала Владимира Путина, након чега је министарство угаси поступак.

Извори:


No comments:

Post a Comment